Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    Swieta

Swieta

Filipiny
Filipiny, Manila

Chcialbym wszystkim zyczyc pogodnych, rodzinnych swiat, aby byl to czas kiedy mozna troche zwolnic i zastanowic sie nad tym co naprawde jest dla nas wazne. Zycze tez 1000000 zwariowanych pomyslow i zeby kazdy znalazl w sobie sile do zrealizowania chociaz czesci z nich.

BO KAZDE MARZENIE JEST NAM DANE WRAZ Z MOCA DO JEGO SPELNIENIA!!!

Aktualnie mieszkam w centrum Manili wraz z cudownymi ludzmi, z ktorymi spedzam te swieta w niesamowicie rodzinnej atmosferze (mimo to cholernie brakuje rodziny, choinki, karpia itd.). Wigilia nie jest tak wielkim swietem jak u nas, wiec zamiast wielkiej kolacji przygotowujemy prezenty dla biednych dzieciakow mieszkajacych na obrzezach dzilnicy Passig, zeby jutro caly dzien robic za swietych Mikolajow.
Poza tym dostalem dzisiaj piekny prezent od... australijskiej ambasady - wize. Juz myslalem, ze skoncze jak Tom Hanks w filmie "Terminal" - zamieszkam na lotnisku w oczekiwaniu na pozwolenie na pobyt.

jp
jp - 2007-12-24 15:23
Przylaczam sie do prezentow dla tych dzieciakow!! super pomysl, warto by go kontynuowac w OZ, przywioze odpowiednie akcesoria ;)
... a u nas az ciezko wytrzymac w domu tak w nosie kreci od wigilijnych zapachow!
no to dozo

Rodzice
Rodzice - 2007-12-24 16:35
Kubusiu, my właśnie zasiadamy do wigilijnej wieczerzy. Przy stole, jak zwykle Twoje miejsce, talerz. Ale jest jeszcze jedno wolne miejsce - dla nieznajomego wędrownika. Pierwsza gwiazdka już na niebie i niech ona dalej spełnia Twoje marzenia, które realizujesz

masar
masar - 2007-12-24 16:54
witam
znam to świateczne uczecie świąt na obczyźnie doskonale, rok temu spędziłem je w Indiach więc tegoroczne są szczególne, nie ma co ściemniać w tym jednym jedynym dniu chyba każdy chciałby na te pare chwil przenieśc się ze szlaku do rodzinnego domu, pozdrawiam i wesołych świąt :), zapamiętasz ten dzień pewnie na długo, trzymam kciuki za wyprawę

Babcia Krysia
Babcia Krysia - 2007-12-24 19:57
Po ponad 50-ciu latach dzięki Tobie ponownie przerabiam lekcje geografii :) , dziś rano w PR1 podawali, jak obchodzone są święta w innych krajach, mi.in jak na Filipinach. Wszędzie dobrze ale u nas najbardziej rodzinnie. Tęsknię i trzymam kciuki za dalszą podróż.

Szulce
Szulce - 2007-12-25 01:28
Spełnienia marzeń, udanej podróży, szczęścia w życiu i wszystkiego najlepszego życzy rodzina Szulców.
Jutro wyruszamy do Predazzo na narty. Będzie nam Ciebie brakowało. Z całuskami Paweł, Maciek, Aneta i śpiący Sawek.

Piorun
Piorun - 2007-12-25 11:39
...Zawsze radości z życia...Dróg bez granic...Nieskończonych możliwości...Otwartych ramion ludzi...Poczucia spełnienia...Wytrwałości...I wszystkiego,czego Ci potrzeba i tego,o czym nie wiesz,że jest potrzebne...

kiclaw
kiclaw - 2007-12-25 18:09
Wesolych Swiat na tej obcej ziemi :)

Kało
Kało - 2007-12-27 13:49
Wesołych świąt :)

olamiecznikowska
olamiecznikowska - 2007-12-27 20:09
By Ci wszystko pasowało, by kłopotów było mało , byś zawsze był zdrowy by problem był z głowy,by się wiodło znakomicie, by wesołe było życie...

misia
misia - 2007-12-28 00:44
wszystkiego dobrego kubus :):)baw sie dobrze:)

Miecznikowscy
Miecznikowscy - 2007-12-29 11:00
Kuba:
Gdy gwiazdka pierwsza na niebie zablysnie, niech Cie aniolek ode mnie uscisnie. wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia i spełnienia marzeń w nadchodzacym 2008 roku życzy Paulina, Andrzej, Ilona i Ola Miecznikowscy

niworki
niworki - 2007-12-30 03:45
Kuba, piekne zyczenia... Cieszy nas, ze masz odwage na realizacje swoich. Oliver w Polsce, wiec troche nam smutno na obczyznie, ale mamy nadzieje na nowy, wspanialy, pelen wrazen rok dla wszystkich... czego tobie i sobie zyczymy.