Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    koniec Tajlandii
2007

koniec Tajlandii

Tajlandia, niewiemjaktosieczyta

Tajlandia, wrazenia po. Po pierwsze nie jedzcie tu bedac wczesniej w Birmie - szok kulturowy, nie ma juz usmiechnietych ludzi (przynajmniej nie tyle), wszyscy gnaja za kasa. Poza tym mam niejasne wrazenie, ze to nie narod kocha krola, tylko krol kocha krola - na kazdym skrzyzowaniu, zakrecie, w kazdym sklepie, mieszkaniu, przystanku, chodniku, hotelu, wszedzie! sa zdjecia krola pozdrawiajacego, blogoslawiacego, robiacego zdjecia, kucajacego, stojacego, siedzacego. Za duzo.
Tajlandia jest miejscem, gdzie na pewno wroce, zeby odwiedzic miejsca, gdzie jeszcze nie bylem (czyli praktycznie wszedzie), ale nie spodziewam sie fajerwerkow. Nie jest to moja opinia, ale wielu osob, ktore spotkalem po drodze i byly w Tajlandii 10-20 lat wczesniej. Kraj sie zmienil przez pieniadze, wiec jade do biednych miejsc - najpierw Kambodza, potem Laos.

dargur
dargur - 2007-11-03 16:23
Do twarzy Ci z tym słonikiem ;))

piekny_Lolo
piekny_Lolo - 2008-09-06 14:26
Widac ze musisz jeszcze raz jechac do Tajlandii. Seksturystow spotkasz tylko w Pattaya i Phuket. Mnie to nie przeszkadzalo chociaz czasami bylo zenujace. Ta wyspa o ktorej pisales to chyba Ko Chang ? Milosc tych ludzi do krola jest autentyczna i szczera. To dzieki madremu krolowi tajowie maja wysoki standart zycia i w regionie uwazani sa za bogaczy.