Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    Angkor Wat

Angkor Wat

Kambodża
Kambodża, Siem Reap

Wrazenia z Kambodzy po dwoch dniach: ludzie o wiele milsi (nie wliczajac tych na granicy, gdzie wszyscy probuja oczukac. Wszyscy wliczajac umundurowanych sluzbistow), co 200 metrow znaki przypominajace, o tym, ze wszedzie dookola ciagle leza miny, hektary moczarow zarosniete kwiatami lotosu, naprwade dobre jedzenie na ulicy - tzw.street food i milion nowych dziwnych owocow.

Angkor Wat.
O 4 rano wypozyczylem rower i jeszcze w totalnych ciemnosciach przejechalem 8 km, zeby dostac sie na wschod slonca pod Angkor Wat - glowna swiatynie w calym kompleksie. Rzeczywiscie swiatynie robia niesamowite wrazenie, ale traca na uroku przez jeden czynnik. Turystow. Tysiace turystow, ktorzy smieca, wpychaja sie, klna, jedza na terenie swiatyn, krzycza, sa. Musze przyznac, ze miejsca takie, jak Palitana w Indiach albo Bagan w Birmie robily na mnie zdecydowanie wieksze wrazenie ze wzgledu na totalny brak turystow.

:) - 2007-10-27 22:24
dziękuję za dedykację.......

Harry
Harry - 2007-10-28 01:00
aaaaaaaaaaaaa! nie wiem co napisać. zazdroszczę i tyle. wreszcie jakieś relacje no i zdjęcia :D chcemy więcej zdjęć!!! UWAGA SŁONIE!!! :D jamir!!! więcej zdjęć!!!

napiszę tylko, że większość ekipy z Indii i nie tylko, śledzi Twoje poczynania. powoli się to w fanklub zamienia więc bój się powrotu :P

tyle. więcej mailem. 3m się.

Onsight
Onsight - 2007-10-30 20:49
Pomimo tych turystow :D to oj, jak bym chcial to zobaczyc ... :), A wogole to masz pale za lenistwo w opisach!!! Dawaj wiecej informacji bo sa tu tacy co ich mocno czekaja ....
trzymaj sie w ogole tam, pozdrow koniecznie slonie, autostopa, karimate, spanie w namiocie i wszystkie inne zajebistosci :D

piekny_Lolo
piekny_Lolo - 2008-09-06 14:32
To prawda. Angkor Wat to juz totalna komercja. Ja uwielbiam te swiatynie ktore sa oddalone o 30 km. od Angkor. Malo ludzi a wrazenia podobne. Ja jezdze tam za kazdym razem jak jestem w Kambodzy. Dla mnie Angkor to magiczne miejsce skad nie chce sie wyjezdzac. Wschod slonca w Angkor to impreza przereklamowana. Lepiej dluzej pospac i energie poswiecic na mniejsze i rownie ciekawe swiatynie.

bezdomny scout
bezdomny scout - 2009-01-19 17:01
To prawda co piszesz o Angkor ale musisz zrozumiec ze nie tylko ty chcesz to zobaczyc. Ja tam bylem juz 3 razy i za kazdym razem udawalo mi sie znalesc miejsce gdzie bylem sam i moglem sie nasycic do woli pieknem tych swiatyn. Zycze powidzenia.