Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    Perth

Perth

Australia
Australia, Perth

Przed przyjazdem do stolicy zachodniej Australii zahaczylismy o jeszcze dwa parki jeden Pinnacles Park, drugi w ktorym byly (w koncu!) koale. Szalone! Czasami nawet glowe odwrocily, ale w sumie caly ich dzien sklada sie z siedzenia w jednym miejscu, z mala przerwa na wprowadzenie eukaliptusa, ktory zawiera alkohol.
Perth. Wielka metropolia oddalona o tysiace kilometrow od innego wielkiego miasta, a przy okazji miejsce w ktorym dobrze sie zyje. Po brzegi wypelnione surferami, windsurferami, kite'owcami, rowerzystami itd., temperatury nie sa tragiczne, w kazdej czesci miasta - parki, zyc, nie umierac. Mieszkamy u Robercika, windsurfera z Polski, u ktorego chwilowo pomieszkuje juz jeden znajomy Janka. Popoludniami oni plywaja na dechach, my sie chillujemy, ale juz niedlugo - obowiazkowo jezeli chodzi o Australie - jedziemy walczyc na surfingu. Tutaj, nawet jak nic nie wieje - fale sa. Zawsze. Bedzie sie dzialo.

paola
paola - 2008-01-25 07:56
Chyba się zakochałam (oczywiście w kangurach;-D). A tak na poważnie, to śledzę Twoją wyprawę prawie od samego początku i coraz bardziej Ci zazdroszczę (ja bym nie miała odwagi wyruszyć w taką podróż). Czekam z niecierpliwością na dalsze relacje i fantastyczne zdjęcia. Powodzenia, Kuba!

monikaz
monikaz - 2008-01-25 18:47
mega zdjęcia!!!mysle, ze wszytskich, ktorzy sledza Twoja fantastyczna podroz, zzera ogromna zazdrosc!:)no i oby tak dalej Kubusiu!!!jestes zywym przykladem na to, ze nawet najskrytsze marzenia moga sie spelnic, jesli tylko sie chce!:)

geoAla
geoAla - 2008-01-28 21:05
ale mega decha!:) a jakie akrobacje :) pozazdrościć! Kubuś, nawet nie wiesz jak ucieszył mnie Twój dzisiejszy sms - w środku sesji, maksymalnie niewyspana i zestresowana przed egzamem z geo. fizycznej... a tu wiadomość i pozdrowienia z drugiej części świata!!! i aż chce się żyć :* DZięki dzięki dzięki:) i obiecuję Ci, że jeśli będę miszkać kiedyś z kangurami to drzwi i okna mojego domu będą zawsze dla Ciebie otwarte ( nie żeby nie były otwarte gdziekolwiek indziej, gdzie mieszkać będę:P) A narazie Ty spełniaj te moje sny i zjeżdżaj Kangurowo ;) Cmoki w boki ;*

Jacek
Jacek - 2008-01-30 10:48
Taka podróż, to mega wyzwanie i odwaga. Tym wszystkim ktorzy zazdroszczą, proponuje sprobować. Jak to sie mowi " chciec, to móc". Miełem okazje poznać Kubę w Australii i trzeba mieć specyficzne podejscie do zycia, zeby podołać takiej podróży.
Trzymaj sie Kuba, łap okazję dalej i do zobaczenia w Polsce, za 6 miechow.