Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    Outback

Outback

Australia
Australia, Outback

No to wjechalismy w pelne odludzie - w sumie 2000km szutrowej drogi. Jadac rowno 100km/h co kilkaset kilometrow mijalismy jakis samochod, co zawsze wiazalo sie z mala rozrywka. Na poczatku pozdrowienie kierowcy, potem walka, zeby bedac w tumanach kurzu nie wjechac w jakies drzewo czy wrak samochodu znajdujacy sie na poboczu (z niezwykla regularnoscia - ok jeden na kilometr). Po przejechaniu 1000km nagle zaczelo nas sciagac w bok... opona. Na zewnatrz temperatura waha sie miedzy 41 a 46 stopniami. No nic, do roboty. Poszlo sprawnie, mimo ze wszystko niesamowicie parzylo. No i pojawil sie duzy problem - mimo ze wioski sa co jakies 300km, pierwsze miejsce, gdzie bedziemy w stanie naprawic opone, znajduje sie ponad 1000km od nas. Probowalismy w kilku miejscach, ale albo rzucali kosmiczne ceny, albo miejsca byly zamkniete. W koncu udalo sie zalatac dziure w Wilunie, dziwnym miasteczku zdominowanym przez Aborygenow. Kolejny nocleg w samochodzie i jazda w strone Karijinji NP, gdzie dotarlismy wieczorem, tuz przed zmierzchem, wiec jeszcze udalo nam sie zlapac na kapiel w Fortescue Falls. Rano pojechalismy na Oxers Lookout - miesjce, gdzie spotykaja sie trzy wielkie wawozy. Plan byl, zeby je dokladnie zeksplorowac, niestety temperatura skutecznie nam ten pomysl wybila z glowy.

geoAla
geoAla - 2008-01-16 17:04
mogłam się jednak spakować do Twojego plecaka ;)

teodor
teodor - 2008-01-17 14:56
nieziemsko fajne zdjęcia robisz. można się oderwać od szarości i poczuć trochę gdzieś daleko, w podróży:) 3m się!
Australia... dziwny kraj. pzdr:)

agatka
agatka - 2008-01-17 20:05
nie mogę na te Twoje zdjęcia napatrzeć. serio serio. są GENIALNE i FANTASTYCZNE!!!!!!
trzymam kciuki, za Was i kangury :*

baas
baas - 2008-01-18 12:23
Nigdy nie biorę udziału w takich "akcjach" ale na Twój blog poświęcę jednego esemeska :-P

karmelka
karmelka - 2008-01-20 10:07
ale fajnie czerwono... :D
jedzcie sie schlodzic na Ningaloo Reef i do Coral Bay - sa tam fajne rejsy na humbacki.
buzka wielka, trzymajcie sie!