Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    4000 wysp na Mekongu

4000 wysp na Mekongu

Laos
Laos, Si Pan Don

Ostatnie kilka dni byly pod znakiem goraczki 39,5st oraz ogromnego bolu zeba. Urodziny zblizaly sie nieublagalnie, wiec w ramach prezentu (czyli lezenie/czytanie/nic-nie-robienie gdzies na Mekongu) postanowilem przedostac sie do Laosu. Do granicy prowadzila szutrowa sciezka w samym srodku dzungli. Po przejsciu 6 km dotarlem do miejsca, gdzie znajdowaly sie: kilka koz, budka z celnikiem, ktory wprost prosil o lapowke, szlaban i dzungla w promieniu 10km. Po dlugiej konwersacji na temat nieplacenia 5$ za pieczatke, przejsciu 15 km dotarlem na brzeg Mekongu, gdzie juz czekal na mnie lodko-stop. 80 letni rybak przewiozl mnie na wyspe Don Det, po czym wraz z jego rodzina jedlismy najlepsze ryby na swiecie. Nastepne 2-3 dni (wlacznie z urodzinami) spedzilem lezac z ksiazka w hamaku nad woda, jezdzac rowerem albo piekac paczki z miejscowym piekarzem.
Jeszcze raz wielkie dzieki dla wszystkich osob, ktore pamietaly o moich urodzinach. Strasznie wazne miec swiadomosc, ze gdzies tam ktos jeszcze pamieta :]

Łukasz Całek
Łukasz Całek - 2007-11-12 09:41
No wreszcie sie odezwales!!! Super z tymi rybami i paczkami. Juz wiem co bedziemy jadali teraz na imprezach u ciebie!!! A poniewaz moje SMS-y do ciebie najprawdopodobniej nie dochodza, lub twoje odpowiedzi do mnie :D.
To zycze ci by reszta twojego zycia nie byla ani troche mniej fascynujaca od ostatnich miesiecy!!!
Na urodziny oczywiscie ci to życze :D
i pisz, pisz, pisz ... więcej

nina
nina - 2007-11-12 10:48
jaa kubuś ale ci fajnie!!we wro juz zima...;/rób wiecej zdjec!lubie je ogladac kiedy nie moge juz patrzec za okno;)no i wszystkiego najepszego!!!sory ze spoźnione życzenia ale dopiero mi neta naprawili:Ptrzymaj sie:*