Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    przesiadka
2007

przesiadka

Finlandia
Finlandia, Helsinki

Z Wroclawia za 'pomoca' taty dostalismy sie z Adamem (pierwsze dwa miesiace spedzimy razem... przynajmniej teaki jest plan) do Warszawy. Ostatnia wieczerza u Kamili Szymanowskiej, ktora dwa lata wczesniej wraz z Calkownikiem zjechala swiat dookola stopem. Szac. Zainteresowanych odsylam na strone http://dookolaswiata.geozeta.pl.
Z samego ranca w miare szybko udalo nam sie przebrnac przez Wawe i na lotnisku po uronieniu tesknej za rodzina, przyjaciolmi lezki wlezlismy na poklad samolotu, ktory zawiozl nas do Helsinek (tak co by szok kulturowy w Indiach byl jeszcze bardziej spotegowany, a co!). Nocka i nastepnego dnia jazda - teraz to juz sie naprawde zaczelo.

Andrzej Polak
Andrzej Polak - 2008-02-12 10:00
Kuba, przepraszam że się czepiam ale wskazane na mapie miejsce jest tak bardzo daleko od stolicy Finlandii. Znam ten kraj równie dobrze jak rodzimy bo grałem tam w wielu miejscach w latach `70-tych i `80-tych. Jeśli znalazłbyś chwilkę czasu i poprawił bo jeśli twój blog ma wejść w szranki o blog roku to wszystko powinno w nim być OK. Chcę ci jeszcze powiedzieć, że zagłosowałem i życzę ci zwycięstwa. Największym twoim zwycięstwem jest oczywiście trwająca podróż "wakrug swieta" jak mawiają starożytni rosjanie. Andrzej Polak ojciec Tomka.