Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    ostatnie dni w Sydney i przelot na NZ

ostatnie dni w Sydney i przelot na NZ

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Auckland

Jachtu nie udalo sie zlapac, wiec trzeba bylo leciec. Data przelotu 22.03. Malo czasu, duzo rzeczy do zrobienia.
Najpierw zostalismy odwiedzeni przez Deana, goscia z ktorym spedzilem ponad 2 tygodnie w Laosie. Nastepnie przyjechal James - kolejna postac poznana w Laosie. Jeszcze do niedawna byl kucharzem na jachcie jakiejs ksiezniczki, teraz zostal szefem kuchni gdzies na srodku pustyni. Bedzie gotowal obiadki dla gornikow. Fajne sa takie spotkania, a bedzie ich coraz wiecej (Na Nowej Zelandii wlasnie siedzi kilka znajomych - zeby bylo smieszniej, tez z Laosu).
Nastepnie (w koncu!) poszlismy ekpia do zoo. Jedno z najladniejszych na swiecie i nie jest to tylko moja opinia. Poprzez odpowiednie znajomosci udalo nam sie dostac do Skytower. Widoki z 360m na Sydney niszcza :]
Kolejny dzien - Blue Mountains. Jedna z wiekszych atrakcji wokol Sydney. Gory niebanalne, ale traktuje to jako rozgrzewke przed poludniowa wyspa Nowej Zelandii :]
Zalatwianie ostatnich spraw, zegnanie sie ze znajomymi i droga na lotnisko. Tam jak zwykle male problemy, ale koniec koncow lece na Nowa Zelandie!!! Jedno z moich wiekszych marzen wlasnie sie spelnia!!! Na miejscu bardzo dokladna kontrola, wlaczajac w to dezynfekcje namiotu i butow trekkingowych. Jeszcze tylko podpisac kilka kwitkow i... jestem!
Mam bardzo fajna noclegownie u znajomego w samym centrum Auckland, wiec prawdopodobnie zostane tu kilka dni.

No i wszystkieeego najlepszego z okazji Wielkiejnocy! No i spelniania marzen! bo warto hehe

i dla niezorientowanych - poprzedni wpis byl uzupelniany kilka razy - zdjecia+wpis

jp77
jp77 - 2008-03-23 09:22
wreszcie :)) a juz myslalem, ze przyrosles jakas czescia ciala do AU!! od teraz wszystko bedzie inne niz w tej czerwonej piaskownicy, wiec dokladnie pisz i koniecznie foty wklejaj! oczywiscie tez zycze wesolych jajek :)

Paweł i Maciek Szulc
Paweł i Maciek Szulc - 2008-03-24 01:00
Wszystkiego najlepszego na święta.Mamy nadzieje że spędzasz je w miłej atmosferce.Bardzo nam Ciebie brakuje.Życzymy pięknych zaskakujących chwil ,wielu ciekawych osób w dalszej podróży.Czekamy na nowe wpisy (i oczywiście na Twój powrót). :)

karmel
karmel - 2008-03-25 18:38
O, zyjesz!
Juz sie nie moge doczekac Twoich fotek z NZ, juz teraz zamawiam polowe na sciane, buzka - Karmelka