Geoblog.pl    wpodrozy    Podróże    dookola swiata    Ha Noi

Ha Noi

Wietnam
Wietnam, Ha Noi

Do Ha Noi dojechalem poznym wieczorem. Bez jakiejkolwiek gotowki zabralem sie do centrum taksowka z dwojka Anglikow (za jakies 6km zaplacili 19$$$ - Wietnam :) ). Na tate i pozostalych znajomych czekalem w calkiem niezlym hotelu (szczegolnie porownujac, z tym, w czym do tej pory nocowalem). Po ponad dwoch godzinach dotarli i wtedy okazalo sie, ze jedyne co hotel moze nam zapewnic (mielismy pelnoprawna rezerwacje), to nocleg na podlodze na 4 materacach w budynku obok przy przeszkolonej werandzie i do tego za 4 dolary od lebka. Makabra, za 2 dolary w Laosie mialem ultraekskluzywne warunki z kiblem i prysznicem w pokoju. Po kolejnej godzinie poszukiwan udalo sie w koncu znalezc nocleg, co nie bylo latwa sprawa, poniewaz jest srodek sezonu turystycznego i wszystkie miejsca sa zajete. Caly nastepny dzien spedzilismy na aklimatyzacji (starszyzna), zalatwianiu wyjazdu do Ha Long Bay i poznawaniu kultury.

piekny_Lolo
piekny_Lolo - 2008-09-06 15:32
Hanoi to totalna porazka. Ja rowniez mialem rezerwacje i to w niezlym hotelu a na miejscu okazalo sie ze nas olali. Pani zamiast pokoju w jej hotelu zaproponowala nam pokoj ochydny w hotelu nalezacym do jej kolezanki. Po awanturze i zwrocie kasy za rezerwacje bez problemu znalezlismy pokoj lepszy za mniejsze pieniadze 2 ulice dalej. Hanoi w nocy pustoszeje a po ulicach widac tylko stada szczurow wypasionych jak koty. To najbrzydsze miasto jakie widzialem w Wietnamie. Ludzie niemili i drogo.